Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie
337
BLOG

Stonoga w lodówce i magnetyzm serc

Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie Polityka Obserwuj notkę 16

Dzieje się, oj dzieje. Po mojemu ważniejsza jest piękna pogoda oraz ewentualne anomalie w postaci nawałnic burzowych, ale jak widac wielu żyje... a właściwie Żyje... niektórymi przedstawicielami fauny (sowy, stonogi...). Swoją drogą niejaki Faun, to ciekawa postać mitologiczna, która jednakowoż budzi wiele kontrowersji i nie wiem, czy nie należy się od niej jednoznacznie ideologicznie odciąć, ponieważ np. jego siostra była również żoną, a to przecież nie przystoi oraz miewa różne konsekwencje, co wystarczy wyczytać u Marqueza w "Sto lat samotności". Ale topozostawmy sumieniom.

Idzie mi o to, że niejaki(ka) Stonoga oświadczył(a) iż zawarł(a) układ z Kukizem. Kuzkiz oczywiście zaprzeczył jako zdeklarowany przeciwnik systemu(ów) i napisał, że rozmawiał ze Stonogą przez telefon raptem pieć minut. Nie podano kto do kogo dzwonił, jednak nie zmienia to faktu, że ktoś komuś któryś numer telefonu musiał udostępnić. Ja np. nie mam numeru ani do polskiego Snowdena ani do Pana muzyka, chociaż może bym sobie chętnie z nimi kilka minut pogadała. No w każdym razie rozmowa podobno skupiła się na tym, że Kukiz pomoże odnaleźć i ukarać morderców matki Stonogi. To naprawdę wielka i godna podziwu deklaracja, ale...

... przyznam, że lekko zgłupiałam. Ta informacja jest dla mnie podobnie jasna, klarowna i oczywista, jak ta o lodówkach na prund, które mają odejść w niepamięć za sprawą nowoczesności:

"Innowacyjna technologia wykorzystuje pole magnetyczne, które jest zdolne porządkować materiał w temperaturze pokojowej, co w konsekwencji doprowadza do podwyższenia temperatury tegoż materiału powyżej temperatury najbliższego otoczenia. Powstałe nadmiarowe ciepło będzie usuwane za pomocą powietrza lub wody, przez co schłodzi wykorzystany materiał do temperatury pokojowej, a następnie, dzięki wyłączeniu pola magnetycznego, materiał staje się nieuporządkowany, jego temperatura spada poniżej temperatury otoczenia i w ten sposób jest uzyskany pożądany w lodówkach efekt chłodzący."

Na pewno ktoś umie mi wyjaśnić jedno i drugie.

 

Jestem źle nastawiona do ludzkiej głupoty... Oj bardzo źle!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka