Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie
396
BLOG

Zawartość cukru w cukrze, albo perła w koronie

Podpisano odręcznie Podpisano odręcznie Gospodarka Obserwuj notkę 14

Jako statystyczna gospodyni domowa codziennie bywam w sklepie, by zaopatrzyć najbliższych i siebie w niezpędne produkty żywnościowe (oraz nie tylko niezbędne i nie tylko spożywcze). Wiele z nich zawiera również węglowodany, więc rażona informacją Prezesa, że ich ceny są niskie, zaczęłam rozglądać się za promocjami na chleb, ryż, cukier, różne strączki, kasze, mąki, miody, słodycze, owoce, warzywa... Było to istotne, bo skoro - jak wynikało z wypowiedzi - wpływa to na ceny węgla, to należy wesprzeć przemysł górniczy i kupić jak najwięcej tych tanich produktów. Jak się w kupę weźmiemy, to uratujemy kopalnie, a to ważne.

Niestety super rabaty dotyczyły wyłącznie szamponu z doklejonym grzebieniem, odkurzaczy z zapasowymi workami, czy posezonowej wyprzedaży sandałków. Nie było kajzerek w pakiecie z cukrem, daktyli z musztardą, ani ciast dopiętych do warkocza czosnku. Nie mogłam więc niestety nic zrobić dla naszej gospodarki. Ceny węglowodanów jak stały w miejscu, tak stoją, a niektóre nawet mają tendencję wzrostową.

Zaczęłam się tym samym niepokoić, czy przypadkiem ceny węgla nie zależą jednak odczegoś innego niż cena miodu, która - umówmy się - wcale nie jest mała. Drogą dedukcji doszłam do wniosku, że jednak górnictwo nie jedzie na pszczołach.

Ale może się mylę...

Jestem źle nastawiona do ludzkiej głupoty... Oj bardzo źle!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka