reizer reizer
30
BLOG

Początek

reizer reizer Sport Obserwuj notkę 0

Na tym blogu pojawiać będą się głównie moje przemyślenia na temat dwóch moich ulubionych dyscyplin sportowych czyli siatkówki oraz shogi (japońskiej odmiany szachów). Nie jestem żadnym znawcą jeśli chodzi o te tematy ale zwykłym fanem, który potrzebuje od czasu do czasu uzewnętrznić swoje przemyślenia.

Na początek pojawi się kilka wpisów o siatkówce przede wszystkim dlatego, że jest to w Polsce bez porównania bardziej popularny sport niż shogi. Poza tym do wpisów o szachach japońskich muszę się nieco lepiej przygotować aby były w miarę zrozumiałe.

Nie mam pojęcia gdzie zaprowadzi mnie blogowanie ale mam nadzieję, że będzie fajnie, a przynajmniej średnio. W takim razie zapraszam do czytania.

reizer
O mnie reizer

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport