Nowy psiak Kadmonów , Dolar
Nowy psiak Kadmonów , Dolar
Serafinsky Serafinsky
42
BLOG

My , zwierzaki . MUR.

Serafinsky Serafinsky Kultura Obserwuj notkę 0


MY

zwierzęta jesteśmy cierpliwe

najcierpliwsze z nas

pracowite

mrówki

termity w kopcach

i gryzonie szczury

mamy czas

możemy poczekać

do końca wieczności

waszej ludzkiej

epoki

nigdzie

nam nieśpieszno

cierpliwość

naszą cnotą

człowieka

nigdy

 

możesz się założyć

 

 

                      MUR

 

 

Doniesiono o murze dookoła mnie.

Nagle wyrósł , oblepiony bluszczem . 

 Z zewnątrz go nie widać . Jednak szczelny

ponad jakąkolwiek logikę

i przyzwoitość , między nami mówiąc.

Wzniesiony na na dobre sześć tęgich kroków

do szarego nieba ; rzuca cień do wnętrza.

Szczelny i nieludzki zarazem.

Gdzie nie spojrzeć , jest na wyciągnięcie 

ręki.  Obojętny.

Dobry Boże , już jestem bezpieczny ?

Czy też zrosłem się

z niepohamowanym bluszczem ?

I nie ma mnie i nie ma mnie

teraz.

     Z woli Opatrzności

idę w cieniu nieruchomych cegieł.

Zła się nie ulęknę ;

nawet ciebie , która byłaś mi przyjaciółką,

muzą , a zostałaś wrogiem.

Co uczynisz ze swym  własnym murem ?

Weź i daruj sobie.

Serafinsky
O mnie Serafinsky

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura