siemicz
siemicz
Leszek Siemicz Leszek Siemicz
196
BLOG

On musi wreszcie odejść - to oczywista oczywistość.

Leszek Siemicz Leszek Siemicz Polityka Obserwuj notkę 8

      Pan Antoni Macierewicz  Minister Obrony Narodowej w Rządzie Beaty Szydło oświadczył w tych dniach oficjalnie , że będzie tworzył Wojska Cybernetyczne. Przez chwilę myślałem , że nie poznałem się na dowcipie ,ale pacjent miał minę sieriozną. To była chwila nawet dla tej wybitnej Postaci przełomowa. Sytuacja dojrzała ,żeby któryś ze znaczących posłów opozycji rozpoczynał każde sejmowe wystąpienie – wzorem śp. Andrzeja Leppera - .wezwaniem :

Macierewicz musi odejść

i niezwłocznie  zamieszkać w znanym Domu Wypoczynkowym nieopodal Warszawy. Póki nie jest za późno..

Wydaje mi się,ze jestem człowiekiem spokojnym , zrównoważonym i rozsądnym. Nie mam tendencji do popadania w skrajności.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka