simplenati simplenati
348
BLOG

Dlaczego warto żyć?

simplenati simplenati Rozmaitości Obserwuj notkę 2

   Dla miłości.To takie proste, a jednocześnie tak głębokie.Wszyscy jesteśmy na tym świecie po to aby kochać i być kochanymi,wszystko inne to tylko dodatek do miłości.Kiedy w końcu na tym świecie odnajdują się dwie bratnie dusze,to powstaje nowy wszechświat,wszechświat tych dwojga osób.Miłość to prawdziwy fenomen, nie można miłości zwazyć, zmierzyć czy schować do kieszeni, a jednak istnieje i jest siłą napędzjącą dosłownie wszystko. To jest fala i płomień, które niosą te dwie osoby do krainy rozkoszy i szczęścia. Jak ja to określam: "Kochać kogoś to widzieć w drugim człowieku coś, czego nikt inny nie jest w stanie zobaczyć "Bo przecież tak jest, patrzysz na ukochaną osobę i widzisz w niej właśnie to czego nie widzi w nikt inny. Warto w życiu przejść nawet wiele dla tego jednego dnia,  kiedy zobaczysz tę właśnie osobę i poczujesz to co jest sensem wszystkiego.

   Zresztą miłości nie sposób opisać, już tak wielu próbowało tego na przestrzeni czasów, a to jest tylko jak opowiadać komuś o smaku owocu. Czyli nic.To trzeba właśnie spróbować tego owocu, a wtedy wszystko staje się jasne i proste.

   To może i ja dam sobie spokoj z moją próbą opisania tego, czego opisać się nie da,bo to się czuje i to bardzo mocno.

Natalia Bożena Gil
 

simplenati
O mnie simplenati

Jestem prosta.jak świeci słońce to się cieszę,a jak pada deszcz to mi smutno.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości