jerraz21 jerraz21
162
BLOG

Bełkot paranienormalny w dziale nauka-Kabaret?!

jerraz21 jerraz21 Technologie Obserwuj notkę 5

W dziale nauka  pojawił się taki tekst

Ciemna materia, zabaweczka


autorstwa blogera  mieszkającego w okupowanej Polszy-sam tak pisze o sobie  w nagłówku swego bloga.

Wygląda to tak,resztę można doczytać na jego stronie:

Bogusław Zawadzki
Bogusław Zawadzki Mieszkam w okupowanej Polszy.
0 obserwujących 7 notek 60422 odsłony


"Czytając sobie komentarze, gdzieś tak w okolicy stycznia pomyślałem że warto by było zrobić pewne obliczenie, odkładane z jakieś pięć, dziesięć lat z rzędu na bok, tak mi się nie chciało tego sprawdzać. Wynik wydawał mi się zbędny, nic ciekawego tam nie powinno być. Ale dobra, zebrałem się w sobie i zrobiłem, pół godzinki trwało."


===============================================================================================


Już nawet na dział naukowy zlatują się jacyś kabareciarze czy co?

Admin chyba powinien to wywalać do śmietnika albo do jakichś różności-rozmaitości?!

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie