jerraz21 jerraz21
132
BLOG

Szach Pat...

jerraz21 jerraz21 Sport Obserwuj notkę 3

==========================================================================================




Patrzone z Kanady
DotCa
DotCa Wlasciciel biznesu, mąż żony
3 obserwujących 216 notek 99256 odsłon






Szachy maty

##################################################################################

Na górze reklama notki  "szachowej"..

Tamże autor DotCa ,mąż żony,wlasciel biznesu napisał coś takiego:

W szachach mamy 3 rodzaje figur szachowych, tak z grupsza żeby siȩ nikt nie czepiał. Jedne to takie które mogą zawsze wrócic na swoje poprzednie miejsce jak chcą, drugie to takie które mogą powrócić na swoje poprzednie miejsce w pewnych warunkach  gry no i te trzecie (na przykład pionki szachowe)  które raz ruszone nie mogą na swoje poprzednie miejsce powrócić.


Miał nikt się nie czepiać,ale się przyczepiłem z "grupsza" i napisałem:

jerraz21

00
W szachach mamy 3 rodzaje figur szachowych, tak z grupsza żeby siȩ nikt nie czepiał. Jedne to takie które mogą zawsze wrócic na swoje poprzednie miejsce jak chcą,
=================================
Jakie to są,że jak chcą to wrócą-zawsze?!
24.03.2018 19:04


???????????????????????????????????????????????????????????????????

Niestety zero odzewu autorskiego -mimo ,że na innym blogu ponowiłem pytanie do DotCy..

Tak jakby był Pat?!

Czy tam w Kanadzie graja i znają inne szachy?

Wedle mojej wiedzy szachowej jako byłego ,aktywnego zawodnika- to co napisał "z grupsza" ,to jakaś głupota jest.

Nie przystoi szerzyć takiej szachowej głupoty "z grupsza", w czasie gdy w Berlinie odbywał się główny turniej roku:

Turniej Pretendentów do gry o Mistrzostwo Świata.

link: https://worldchess.com/berlin



Czytelnicy jakie maja zdanie?

jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport