jerraz21 jerraz21
343
BLOG

U-Bot FlixB czyli niemiecka sztuczna inteligencja w akcji...

jerraz21 jerraz21 Transport Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

FlixBus to taka niemiecka firma transportowa, co to wykupiła PolskiBus,który nie był polski, tylko szkocki...

Jakiś czas temu kupiłem przez ich stronę bilet i otrzymałem potwierdzenie:image


Kilka dni przed podróżą otrzymałem od nich maila zatytułowanego z iście niemieckim humorem:


Zmiana planu lekcji.


imageTekst brzmi jakby wyprodukował go bot.

W tej sytuacji odpisałem:


imageNa co U-Bot FlixB  odpowiedział poniżej, a wyżej moja  reakcja:


imageNa dzień dzisiejszy U-Bot FlixB nie dokonał zwrotu pieniędzy za zakupiony bilet na odwołany kurs,za to przysłał coś takiego:



imageMa ta niemiecka sztuczna inteligencja wredne poczucie humoru.

Coś w rodzaju:"Arbeit macht frei".

U-Bot FlixB, niezatapialny bo podwodny.

Nie widać go, a działa jak dłoń kieszonkowca....

I co teraz człowiek może zrobić?

Sztuczna inteligencja, jak donosił  bloger GPS,  ogrywa już człowieka w szachy i  GO.

Niemiecka robi to już na poziomie gry w trzy kubki,zawsze człowieku tracisz kasę...














jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka