35stan 35stan
151
BLOG

Po co nam to było? - tak sobie śpiewają Amerykanie po decyzji Bidena

35stan 35stan Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Joanna Rawik śpiewała:



Po co nam to było

Po co nam to było

Jeszcze nic się nie zaczęło

A już się skończyło

Ledwie zapłonęło

Jedną krótką nocą

Po co nam to było po co

Po co nam to było

Po co nam to było

Jeśli tylko krótką chwilą

Miała być ta miłość

Dając gorycz sercom

I pogardę oczom

Po co nam to było

Po co nam to było po co

Nasze popuchnięte usta

Ciała które wydał świt

Oczy w których zgasło wszystko

Ale został wstyd

Jeszcze tylko kłamie uśmiech

Zwykły jak reguła w grze

Jeszcze ręce kłamią puste

Jak najbliższe dnie

Po co nam to było

Po co nam to było

Chociaż tyle nas wiązało

Nic nie połączyło

Tylko trudniej wierzyć

Słowom i pieszczotom

Po co nam to było

Po co nam to było po co

Po co nam to było

Po co nam to było

Chociaż tyle nas wiązało

Nic nie połączyło

Tylko trudniej wierzyć

Słowom i pieszczotom

Po co nam to było

Po co nam to było po co

Po co nam to było

Po co nam to było po co


A my im na to:


A wszystkiemu winna Lodka,

która wzięła z sobą klucze od wychodka

I ja muszę chodzić tu i tam

A w galotach pełno mam.

Panie władza! Panie władza!

Czy to panu, panie władza, nie przeszkadza?

Że ja chodzę sobie tu i tam

I w galotach pełno mam!

Panie Włodek! Panie Włodek!

Czy pan nie wiesz, panie Włodek, gdzie wychodek?

Bo ja sobie chodzę tu i tam

I w galotach pełno mam.

Panie Włodek, spójrz pan w lewo

Tam na lewo, panie Włodek, stoi drzewo

A pod drzewem stoi wielka kadź

I tam można sobie srać

35stan
O mnie 35stan

Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości