telok2 telok2
312
BLOG

Czemu w advertising Kobiety mają głównie problemy zdrowotne?

telok2 telok2 Rozmaitości Obserwuj notkę 16

To jest kabaret. Zamieniłem w tytule notki reklama na advertising i poszło:))))

No dobra, teraz notka.

Powiem szczerze, że mam już dość informacji o problemach kobiecych, nagłaśnianych w reklamach różnych cudów.

Ja już nie mogę oglądać reklam środków na trawienie Kobiet, gdzie pokazuje się układ trawienny i strzałeczką wskazuje wydalanie.

Reklamy infekcji intymnych z widowiskowymi bakteriami też mnie odrzucają.

Najbardziej intensywna jest jednak walka koncernów związanych z sikaniem po nogach. W TV tego pełno i nawet była taka pani, co reklamowała jakiś środek, ubrana w sukienkę w kolorze moczu.

Kompletny odjazd jest jednak w radiu. Tam jakaś pani nie chce iść na zakupy, bo moczu nie trzyma. Była też inna, co to opowiadała, że tańcząc z nią partner nawet nie zauważy, że moczu nie trzyma.

Z tym sikaniem to zresztą jest sprawa osobliwa, bo chyba każda Kobieta wie, że żurawina jest tu środkiem stosowanym od zawsze i chyba każda mama swojej córce o tym wspominała. No, ale żurawit reklamuje się w TV mocno:)

Tak na marginesie, to na obstrukcję od zawsze stosuje się suszone śliwki. Kilka śliwek zalewa się wodą na noc, rano się to pije i już. Strzałeczki nie robię.

Ponieważ uwielbiam teorie spiskowe, to podzielę się z Państwem moją – te reklamy tworzy lobby gejowskie, by obrzydzić chłopom baby.

Jak taki jeden z drugim, bardziej wrażliwy facet, poogląda te bakterie powodujące infekcje intymne Kobiet, jak posłucha o tych sikających bez kontroli Paniach, to ze względów estetycznych na pedalstwo się przerzuci.

telok2
O mnie telok2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości