temporary temporary
127
BLOG

Nie wierzę w przypadki - stało się...

temporary temporary Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

Dokładnie 68 dni temu napisałem proroczą notkę: Nie wierzę w przypadki, w której postawiłem hipotezę będącą obecnie faktem. Była ona, na podstawie dostępnych wtedy danych przeliczona, przemyślana i uzasadniona.

No i słowo stało się ciałem. Od dzisiaj, poniedziałku 26-10-2020, mamy, zgodnie z przewidywaniem ogólnokrajową tzw. czerwoną strefę. Szkoły przeszły w stan zdalnego nauczania. Moje "proroctwo" miało tylko jedną słabą stronę: nie napadli na nauczycieli i dyrektorów szkół - o ironio... napadli na lekarzy! Szukam właściwej nazwy na takich osobników. Nie, nie szukam, znam ją już. Jest przerażająca! Ale o tym następnym razem.


temporary
O mnie temporary

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo