tojad tojad
383
BLOG

FŻP rezygnuje* z publikacji ?

tojad tojad Społeczeństwo Obserwuj notkę 7

Dziś rano pojawiła się tu notka FŻP sygnowana przez cenionego przeze mnie Autora pana Pawła Jędrzejewskiego. Tyczyła spalenia kukły we Wrocławiu,kukły bez wątpienia mającej żyda przedstawiać. Po chwili zniknęła. Zdążyłem zadać tam pytania,palące pytania, odpowiedź jest dla mnie bardzo ważna.

 

Primo -czy palenie kukieł powinno być penalizowane ?

Secundo-jeżeli tak czy chochoły wypełniające desygnat stereotypu żydowskiego powinny być w tym prawie specjalnie wyróżnione.

 

Pogratulowałem też Autorowi, było też zdjęcie, uchwycenia profilu kukły z całą charakterystyczną wydatnością nosową, padło przyznaję słowo kulfon, za które zapobiegawczo przeprosiłem. Tekst jest dostępny na stronie FŻP, linka nie podaję, strona zewnętrzna. Wbrew regulaminowi. Chyba.

 

Przykro by było, gdyby ostatnie etniczne ubogacenie kultury polskiej zniknęło z naszego Salonu, ja okazałem się miast Tatarem, ćwokiem kujawsko-kociewskim. Na prawdziwie semickie pod rządami PiS liczyć nie ma co, to rzekome, podszyte, jest? prawdziwym,ostatnim haustem wielokulturowości.

 

*miało być „wywala pręta na S24”, ale z pewnych,”nieważnych” względów, się powściągnąłem.

 

Tomek

tojad
O mnie tojad

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo