Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1313
BLOG

Dlaczego złoto jest takie drogie?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 22

Jest wszędzie, ale jest go bardzo mało. Albo ściślej rzecz biorąc, niewiele jest w naszym zasięgu. Powodem jego wysokich cen nie jest jednak niewielka dostępność. Jest wiele minerałów czy pierwiastków, które są rzadsze od złota, a nie osiągają tak wysokich cen. 



Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie