Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1321
BLOG

Ile informacji mieści się w mózgu?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 70

Ze wszystkich narządów czy układów, z których zbudowane jest nasze ciało, to właśnie w sprawie mózgu jesteśmy najmniej poinformowani. Wiemy całkiem sporo, ale jeszcze więcej nie wiemy. Nasze ciało kryje jeszcze wiele sekretów, ale mózg pod tym względem jest rekordowy. 

W pierwszym odcinku cyklu Jak działa człowiek opowiedziałem o sercu. Drugi musi być o mózgu. Serce i rozum. Czasami idą w parze, a czasami w dwie różne strony. 


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie