Tomasz Rożek Tomasz Rożek
393
BLOG

Dlaczego gwiazdy świecą? Tak wygląda mój kanał dla dzieci.

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 15

No dobra, niby każdy wie, ale... jak przychodzi co do czego, to pojawia się niepewność ;-)

Tak właśnie wyglądają filmy, które umieszczam na kanale naukowym dla dzieci Nauka. To lubię Junior. 

Przy okazji, nieustannie proszę o pomoc w rozpropagowanie go. Na algorytmy YT nie mogę liczyć, bo te lubią aktualność, a niektóre kontrowersje i (niekoniecznie dobre) emocje. Z góry dziękuję za pomoc.  


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie