Tomasz Rożek Tomasz Rożek
192
BLOG

Dlaczego Rosjanie kupują bitcoiny?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Bitcoin Obserwuj temat Obserwuj notkę 4
Niektóre rosyjskie banki zostały wyłączone z systemu transakcji międzynarodowych SWIFT. Kryptowaluty są jednak poza systemem bankowym.

Bitcoin nie potrzebuje banku, dlatego nie mają na niego wpływu np. międzynarodowe sankcje gospodarcze. Wymiana rubla z bitcoinem w pierwszych dniach wojny była rekordowa. 

W tym materiale wyjaśniam czym są kryptowaluty i czym jest blockchain. 


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie