Tomasz Rożek Tomasz Rożek
4228
BLOG

Co z tym mamutem?

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 16

Czy to możliwe by martwy od 15 tys. lat mamut wciąż krwawił?

W syberyjskiej Jakucji znaleziono zwłoki samicy mamuta. Jej wiek oceniono na 15 tys. lat. Naukowców zszokował nie tylko dobry stan tkanki mięśniowej zwierzęcia, ale także to, że pod jego ciałem znaleziono płynną krew. No właśnie, czy to możliwe by była to krew?

Tutaj mój komentarz na www.youtube.com/naukatolubie

 

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie