Tomasz Rożek Tomasz Rożek
1862
BLOG

Co z tą zimą? - Nauka. To lubię

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Dlaczego w Polsce nie ma zimy? Dlatego, że zima jest w USA. To w zasadzie najkrótsza odpowiedź. Ale spokojnie, zima do nas już nadchodzi. Czy także śnieg? Trudno powiedzieć, bo ten związany jest także z wilgotnością.

 

Jeśli podobają Ci się moje filmy i chcesz dowiedzieć się więcej, zasubskrybuj mój kanał!
http://www.youtube.com/user/naukatolubie?sub_confirmation=1


Facebook: www.facebook.com/naukatolubie

Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie