Tomasz Karwowski Tomasz Karwowski
80
BLOG

Eter którego nie ma u Jadczyka, jest telekineza i telepatia

Tomasz Karwowski Tomasz Karwowski Technologie Obserwuj notkę 3
Tagi: Nauka , -ewentualnie :Badania i Rozwój

A pan Jadczyk dalej jak diabeł od Poświęconej Wody -ucieka od eteru. A tym skończyła sie nasza dyskusja o eterze i przypomnienie , że 10 lat temu proponowałem współpracę.

 = = = = = = =

Marcin Babacki

7 grudnia 2021, 13:05

Czy dziwne to będzie ,że   Jadczyk wyrzuci mnie za wpisy o eterze.

Fotony i neutrina złożone są z cząstek eteru. Nie jestem głupi /dane zostałyby przywłaszczone/ i parametrów cząstki eteru ( masa rozmiar ,typ i wartość ładunku elektrycznego i jeszcze paru) nie podam.

 profesorze Jadczyk - proponowałem ci 10 lat wcześniej współpracę.


======

Odpowiedź

Arkadiusz Jadczyk

8 grudnia 2021, 16:00

" profesorze Jadczyk - proponowałem ci 10 lat wcześniej współpracę."

Propozycję doceniam, ale mnie masy cząstek elementarnych mało interesują. Interesuje mnie natomiast telepatia i telekineza.

POZWOLĘ SOBIE SKORYGOWAĆ:  Twoją Żonę Laurę Knight bardzo interesuje telekineza i telepatia oraz cuda Jezusa.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie