Na swoim blogu udostępnionym na Salonie24 o godzinie 9:21 przywołał kłamliwy fragment z Raportu KBWL LP cytuje: "3.2.1. Przyczyna wypadku Przyczyną wypadku było zejście poniżej minimalnej wysokości zniżania, przy nadmiernej prędkości opadania, w warunkach atmosferycznych uniemożliwiających wzrokowy kontakt z ziemią i spóźnione rozpoczęcie procedury odejścia na drugi krąg. Doprowadziło to do zderzenia z przeszkodą terenową, oderwania fragmentu lewego skrzydła wraz z lotką, a w konsekwencji do utraty sterowności samolotu i zderzenia z ziemią"
Większość moich komentarzy zamieszczonych na blogu inżynier Folt37 usunął, a prosiłem jedynie, żeby ustosunkował się merytorycznie do Raportu Podkomisji MON kierowanej przez Antoniego Macierewicza.
Panie inżynierze Folt37, TU 154M aż do ulicy Kutuzowa TU 154 nawet nie musną FIZYCZNIE smoleńskiej botaniki. Szczegóły:
Proszę nie powielać ordynarnych kłamstw zawartych w Raporcie KBWL LP. Dyplom ukończenia Politechniki Poznańskiej jednak do czegoś zobowiązuje.
Przypisy:
Inżynier, żeglarz, pasjonat fotografii, sprzętu Hi-End, muzyki rockowej i... Szopena, nowych technologii pozyskiwania energii i racjonalizacji jej zużycia
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka