Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza
1480
BLOG

Taki byłby fajny facet z tego Jarosława Kaczyńskiego

Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 70

gdyby nie jego taka niemożność oderwania się od PO, to nieustanne przypominanie, jacy On i jego formacja są boscy, a jacy straszni byli ci, co rządzili wcześniej. Jak bolszewicy, co nieustannie przypominali, jak okropnie było za cara, albo Władysław Gomułka, co wciąż przypominał, jak źle było za sanacji.Gdy coś się dzieje w PiS nie całkiem tak, to od razu gadanie, że PO & PSL też tak robili, co nie jest argumentem, bo po to wyborcy odsunęli od władzy PO & PSL, by nowi władcy już "tak" nie robili. Ale jest jeszcze jedna sprawa. Ogłosił dziś Jarosław Kaczyński, że Pan Marszałek Kuchciński (do którego mam sentyment, bo był hipisem, a ja - też byłem) nie łamał prawa, tylko ponieważ opinia publiczna uważa, iż on nie powinien tak czynić z tymi lotami, jak czynił, to on rozumie i popiera dymisję. Jednocześnie powiedział, że trzeba się zająć lotami Donalda Tuska, który to dopiero latał, latał i latał jak najęty itd Ale jeśli prawa nie złamał Marek Kuchciński, to i Tusk nie złamał. A opinia publiczna miała pretensję do Kuchcińskiego, przynajmniej według odczucia Kaczyńskiego (ja specjalnych pretensji  nie miałem, ale ja nie jestem opinia publiczna), ale nie miała do Tuska; zresztą i sam Jarosław Kaczyński nie miał, jak sam dziś przypomniał. W takim dlaczego Jarosław Kaczyński chce mówić opinii publicznej, do kogo ona ma mieć pretensje, a do kogo nie?

I jeszcze jako były hipis mam trzy słowa o Panu Kuchcińskim jako o byłym hipisie. On był hipisem czyli buntownikiem, niezależnie od elementów dzieciniady, które w ruchu hipisów też była, ale była zrozumiała z racji młodego bardzo wieku  uczestników.Był wtedy buntownikiem, a ostatnio był narzędziem Jarosława Kaczyńskiego, wiernie i gorliwie realizującym jego postanowienia. Trzeba być sobą, bo narzędzi używa się. i odrzuca.

Nie banuję. Kłótnie na blogach, obrzucanie się uszczypliwościami itd - mam za nudne, nierozwijające.Blog prócz tekstów na różne tematy, zawiera także liczne teksty - ze zdjęciami - krajoznawczo-turystyczne, propagujące mniej znane, a ciekawe, rejony Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka