tratataba tratataba
1802
BLOG

Uprawiając sex czego się obawia 10-latek?

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 2

Powiedzieć, że to skandal, to nic nie powiedzieć .To już dla mnie dno dna. Non posumus!

za gazeta.pl,

Urząd Miasta w Szczytnie zlecił przeprowadzenie ankiety dotyczącej problemów społecznych wśród uczniów szkół podstawowych, począwszy od klasy czwartej, do której uczęszczają już dziesięciolatkowie.

Pytania o seks w szkole podstawowej

W ankiecie były 64 pytania. Wiele z nich dotyczyło seksu.

Czego obawiasz się najbardziej przy uprawieniu seksu?

Jak myślisz, ilu twoich rówieśników ma pierwszy stosunek za sobą?

Co mogłoby cię skłonić do współżycia?

Jaki wiek jest odpowiedni, aby rozpocząć współżycie seksualne?

- to niektóre z nich. Badanie miało na celu zdiagnozować problemy społeczne. Wywołało jednak duże zamieszanie. "Tygodnik Szczytno" informuje, że ankieta przyszła do szkół z Urzędu Miejskiego.

Ankietę na nasze zlecenie przygotowała firma z Krakowa. Miała ona zdiagnozować problemy społeczne w szkołach, a potem porównać z krajowymi badaniami ESPAD.

- powiedział w rozmowie z lokalnymi mediami Robert Dobroński, naczelnik wydziału oświaty w UM w Szczytnie. ESPAD to Europejski Program Badań Szkolnych nad Używaniem Alkoholu i Narkotyków.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka