Zinnejstrony Zinnejstrony
124
BLOG

Na dobry początek

Zinnejstrony Zinnejstrony Polityka Obserwuj notkę 0

To moja pierwsza notka w Saloonie więc mam delikatną tremę;) Chciałbym za pośrednictwem bloga przekazywać swoje (pewnie często bardzo banalne i mało uniwersyteckie) przemyślenia dotyczące polityki. Mam nadzieje że czytanie tych wynurzeń nie będzie dla Was zbyt nużące a jeżeli będzie to po prostu nie wchodźcie ;)

Po obejrzeniu skrótów z debaty nad expose Premiera Tuska rzuciło mi się w oczy kilka kwestii. Po pierwsze Premier zapowiada podwyżki dla policji i wojska przy jednoczesnej zapowiedzi likwidacji przywilejów dla górników i rolników , czyżby obawy ruchów społecznych i wyjścia prawdziwie oburzonych ludzi na ulice ?

Druga sprawa to to o czym mówił Palikot a mianowicie że to nie rząd dla Polski tylko dla PO. Niestety troszkę tak to wygląda jakby obsada ministerstw wyglądała następująco :

Donald Tusk: Dobra Panowie i Panie losujemy !

Minister X : O kurwa mam MON a Ty ?

Minister Y : E mi się lapło biorę środowisko

 

Z całym szacunkiem dla Jarosława Gowina ale niestety mam przeczucie że jest to początek jego końca i będzie jednym z pierwszych zderzaków D. Tuska , natomiast minister Mucha do Euro i Olimpiady może spać spokojnie przyda się ładna twarz w towarzystwie Premiera.

A to wszystko w sytuacji gdy ludziom wcale nie żyje się lepiej a coraz trudniej.

To tyle na gorąco ;) Mam nadzieje że moich drogich czytelników nie będą razić moje błędy które na pewno się zdarzą ale piszę tą notatkę po kilkunastu godzinach pracy i zupełnie od serca i bez doradców ;)

Pozdrawiam !

Niepoprawny ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka