wikipedia
wikipedia
Sława Kornacka Sława Kornacka
251
BLOG

Nie zagłosuję na Rafałka

Sława Kornacka Sława Kornacka Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

Zaczynają się niewinne podchody na kogo głosować więc ja niewinna nie będę i z otwartą przyłbicą odpowiem Coverem ( tekstu "nie zagłosuję na Jarka" autor Wojtek Dąbrowski) choć mam świadomość tego, że wybór nie jest łatwy, zabrakło trzeciego...

Wybory 2020

Gdy mężczyzna traci głowę, kobieta buduje jachty żaglowe
Nie jestem damą pierwszej młodości, mą skroń bieli siwizna
Nie zagłosuję na Rafałka, bo nazbyt droga jest mi Ojczyzna!
Bo Ojczyznę swoją maję, i pajacom nie oddaję!

Niejedno w życiu widziałam, znosiłam macierzyńskie trudy.
Nie zagłosuję na Rafałka, bo dość mam kłamstw i obłudy.
Gdy spytasz mnie niedowiarka, dlaczego? Odpowiem szczerze:
Nie zagłosuję na Rafałka, bo w żadną obietnicę jego nie wierzę.

Skąd wiem że to wybór nietrafny? Mój komputer wady ukryte wylicza
Bo nie chcę oddać Polski na szabry, a służby zdrowia dla Arłukowicza
Bo nie chcę mieć prezydenta, POdstawionego słupa
Bo znana mi jest jego rządów puenta, - j, d…a i kamieni kupa

Dziś w duszy mej zakamarkach, odkrywam decyzji sedno:
Nie zagłosuję na Rafałka, bo nie jest mi wszystko jedno.
Że co; że sarkazm i drwina? Z wiekiem ostrość się zwiększa!
Nie zagłosuję na Rafałka, bo bez niego Polska będzie silniejsza!


Z pozdrowieniami Sława


Piszę w : salon24.pl , hej kto polak.pl, blogspot.com, facebook,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka