Sława Kornacka Sława Kornacka
45
BLOG

Nie opuszczaj mnie ...

Sława Kornacka Sława Kornacka Kultura Obserwuj notkę 2

  

  Nie opuszczaj mnie

gdy tak pragnę Cię

razem ze mną bądź

przytul troski me

nie opuszczaj mnie

szeptem moim bądź

złotym

blaskiem świąt

 

Nie opuszczaj mnie

cieniem moim bądź

echem dobrych słów

ciepłem moich rąk 

ogniem  życia bądź

gorycz

zamień w śmiech

figlem utul w sen

kołysanką 

przykryj mnie

 

Nie opuszczaj mnie

wtedy gdy

żal przygniata dzień

smutek roni łzy

widzę twoją twarz

słyszę serca bicie

 

Nie opuszczaj mnie

życie takie piękne jest

w piekle nie chcę żyć

z tobą miałam raj 

 

nie opuszczaj mnie ...


 

 

 

 

Piszę w : salon24.pl , hej kto polak.pl, blogspot.com, facebook,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura