RobertK RobertK
2084
BLOG

Nowy Świat nadaje!

RobertK RobertK Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 97

Dziś o godzinie 6.00 rozpoczęło nadawanie Radio Nowy Świat, założone przez radiowców, którzy odeszli z radiowej Trójki (a ostatnimi czasy raczej Trujki).


https://nowyswiat.online/#


Wstałem przed siódmą i przypomniałem sobie o tym projekcie przy porannej prasówce. Od razu wszedłem na stronę i włączyłem. Audycja na starym, trójkowym poziomie, aż miło posłuchać. Tym bardziej, że okazało się, iż radio nie emituje reklam. W drodze do pracy włączyłem sobie na komórce. Niestety, są też złe wieści. Chętnych do słuchania jest chyba więcej, niż założyli twórcy radia i technika zaczęła trochę szwankować. Teraz chyba się poprawiło. Słucham od dłuższego czasu i jest super!

To, co zwraca uwagę, to bardzo prosta i przejrzysta strona internetowa. Żadnych diabełków wyskakujących z ekranu, żadnej dyskoteki, żadnego potoku informacji. Twórcy zdecydowanie skupili się na funkcjonalności a nie na efektach specjalnych.
Ciekawe ilu ludzi ich słucha. Może być niemało, w końcu dziś słuchanie radia internetowego z urządzeń mobilnych to żaden problem. Na dodatek takie radio nie ma żadnych granic. Można je słuchać z dowolnego miejsca na świecie. Ciekawe też, jak się dziś zmieniła liczba słuchaczy 'trujki'.

Mam nadzieję, że takie dane niebawem się pojawią.
Ja w każdym razie trzymam za nich kciuki !

RobertK
O mnie RobertK

Na niektóre tematy mam swoje własne zdanie, na inne zdania nie mam. Innych możliwości nie ma.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura