Antyaferzysta Antyaferzysta
510
BLOG

Drogie Panie, uwaga! Profesor z PO atakuje!

Antyaferzysta Antyaferzysta Polityka Obserwuj notkę 1

Poseł na Sejm RP, prof. dr hab. Stefan Niesiołowski okazał się niezwykle miły i uprzejmy nie tylko dla dziennikarki Ewy Stankiewicz. Jak donoszą media drugiego obiegu w podobny sposób zachował się także wobec posłanek PiS. Jolanta Szczypińska w rozmowie z "GPC" mówi:

"Stałyśmy na dziedzińcu Sejmu i czekałyśmy na zakończenie blokady wyjść. Nieopodal stał również poseł Niesiołowski i w rozmowie z partyjnymi koleżankami zaczął głośno obrażać protestujących związkowców Solidarności, nazywając ich najgrzeczniej „PiS-owskim bydłem”. Razem z m.in. posłankami Anną Fotygą i Dorotą Arciszewską zwróciłyśmy mu uwagę i wtedy usłyszałyśmy, że jesteśmy PiS-owskim ścierwem"

Dorota Arciszewska-Mielewczyk dodaje:

"Pan Niesiołowski niemal w konwulsjach, zresztą jak zwykle, zaczął rzucać w naszym kierunku obelżywe hasła. Kiedy zaczęłam zwracać mu uwagę, usłyszałam, że mam się zamknąć i zostałam nazwana polską Eriką Stein­bach."

Czyżby szanowny poseł-profesor miał w zwyczaju właśnie w taki sposób odnosić się do kobiet? Jeśli tak, to należy ostrzec wszystkie panie: Profesor z PO może być w pobliżu!

PS. A tak o panu Niesiołowskim mówi jego dawna przyjaciółka z czasów działalności opozycyjnej:

 

Moim celem jest przypominanie, nagłaśnianie i napiętnowanie afer mających miejsce w życiu politycznym. Chcę uczciwej i pozbawionej aferzystów klasy politycznej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka