Ufka Ufka
4016
BLOG

Migalski: Manipulacja czy wtórny analfabetyzm?

Ufka Ufka Rozmaitości Obserwuj notkę 57

Mój ulubiony Zielony:)) popełnił był tekst. Ponieważ na Salonie ukrywa się ostatnio nawet za niewinne obrazki Kate1 nie widzę powodów, aby Administracja nie reagowała na zwykłe kłamstwo. Pan Migalski napisał w ostatnich słowach swojego listu "A ja mam pytanie – jak określa się ten typ upośledzenia, który nie pozwala policzyć poprawnie do stu?"
Chodziło o europosła Porębę - jednego z długiej listy pana Mareczka.
Ponieważ w tekście jest zamieszczony link - sprawdziłam. W oryginale brzmi to tak: dziś zamiast o 80 mówi się o około 70 mld euro, czyli kwocie mniejszej (po uwzględnieniu czynnika inflacji) od sumy, którą wynegocjował na lata 2007-2013 poprzedni rząd z udziałem Prawa i Sprawiedliwości.
Pewna różnica, prawda?
Nie podejrzewam, aby pan Migalski był wtórnym analfabetą, raczej uważam, że jest manipulantem. Niech robi to na Onecie, ale nie pozwolę robić tego na Salonie.
I nie chodzi mi o to, że Salon ma być pisowski, peowski czy sldowski. Po prostu przyszłam do innego Salonu, teraz pan Igor go porzuca dla innej błyskotki. Ale skoro tak, to my nie możemy porzucić Salonu. Albo będzie przyzwoity albo zostanie politycznym Pudelkiem. Ja zgłosiłam nadużycie. Ponieważ tekst pana Migalskiego wisi na SG bez zmian - proszę zgłaszać także

PS dla czytających - nie trzeba być zalogowanym na Salonie, aby zgłaszać nadużycie. To taki przycisk u dołu notki:-pana Migalskiego, nie mojej:)

Ufka
O mnie Ufka

Ufka we własnej osobie :) Skąd czytacie A tyle czyta teraz :) / " /> Złota myśl RRK PSL nie musi - PSL CHCE! Nie opuszcza się zwycięzcy - co najwyżej można się z nim targować i więcej uzyskać. A co ma PiS do zaoferowania PSL? Swoją nędzną koalicję z SLD? Odpowiedz sobie sama - czy lepiej dzielić łupy na trzy, czy na dwa?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości