venivici venivici
681
BLOG

Kto molestował Timmermansa

venivici venivici Przestępczość Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

    Jakież to stało się proste. Mam wrażenie, że już ustawiła się kolejka. Przedstawiciele wszystkich stanów po kolei „ujawniają”, że oni też. Dzisiaj jak grom z jasnego nieba dotarła do mnie szokująca informacja, że jedną z ofiar był również sam Frans Timmermans. Nie!!! Dość!!! Tego już za dużo. Postanowiłem działać. Bo nie może być tak, żeby naszej biednej władzy europejskiej, naszym czcigodnym przywódcom działa się taka straszna krzywda. Bezkarnie. Musimy zapewnić im poczucie bezpieczeństwa, otoczyć opieką i chronić ze wszystkich sił. Czara goryczy przelała się. Postanowiłem działać. Przeprowadziłem prywatne śledztwo. Pełna mobilizacja i są efekty. Dotarłem do niezbitych dowodów. Wiem już kto, kiedy i gdzie molestował Timmermansa. Oto dowody.

image

Teraz ty. Za godzinę jesteś u mnie.



image

No już, już, nie ociągaj się.


image

Wow!


image

Jak było szefie?



image

Dziękuję.


image

Dbaj o siebie Franeczku.


image

Grzeczny chłopiec.


image

Lubię Franka, ale ty jesteś debeściak.


venivici
O mnie venivici

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo