vipp vipp
36
BLOG

O chlebie powszednim

vipp vipp Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

.https://www.youtube.com/watch?v=tx2nL5ZFk7o

____________________________________

Czy etyka, oddanie swojej pracy i promowanie zdrowych nawyków oraz prężnie działający biznes mogą iść w parze? Mogłoby się wydawać, że w dzisiejszym świecie nie ma miejsca na takie wartości. Na szczęście istnieją firmy i osoby, które pokazują, że można inaczej.

Jedną z tych osób jest gość mojego najnowszego odcinka – BioPiekarz Bogdan Smolorz. Pokazuje on, że nie tylko można pracować z pasją i stawiać na zdrowie, ale również, że taka postawa przynosi owoce.

_________________


Barbara Kiljan
1 week ago
Straszne jest to że ludzie są biedni i to bieda wymusza zakupy. Trudno jest żyć za emeryturę w wysokości 1500zł. Pracowałam 35lat niestety w akordzie wyszła ustawa wypalili papiery. Jeśli człowiek jest młody są różne pomysły też takie miałam ludzi starszych życie traktuje okrótnie umierają cichutko. Dziwiłam się że starsi kupują 2 jajka dziś już to rozumię. Dlatego rozumię że kupują w biedronkach i podobnych sklepach aby nie czuć głodu a efekty tego widać.

vipp
O mnie vipp

https://lootos-neverlandd.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo