ViC-Thor ViC-Thor
1613
BLOG

Jest pięknie, cudownie! PiS się oczyszcza.

ViC-Thor ViC-Thor Polityka Obserwuj notkę 23

                                    Mam nadzieję że klub parlamentarny "Solidarna Polska" skończy w bardzo podobny sposób jak PJN. 

Ad rem

    Nie chcąc zbytnio rozwijać tematu w kwestii A. Mularczyka (przewodniczącego wyżej wymienionego klubu - SP) można śmiało i skrótowo stwierdzić że politycznie jest on mini syntezą swoich guru, to jest Ziobro i kurskiego, ale  także trzeba dodać że czegoś mu brakuje, mianowicie brakuje mu polotu, pomysłowości. http://www.youtube.com/watch?v=d5Ah7BOZhZs - tu jest "popis" jego pomysłowości, inwencji.

Cieszę się że wśród członków klubu  SP jest Wróbel, Kempa. Cieszę się że ten klub parlamentarny Solidarna Polska firmują kurski i Ziobro.

W związku z powyższym można uznać końcówkę 2011 roku za udaną dla polskiej sceny politycznej. JAk tak dalej pójdzie to może już wkrótce patologia sama całkowicie się wyeliminuje. Boo...

Szumowiny polityczne same  znalazły swój  grajdołek.

Moze brakuje tam "czerwonego noska" - Karskiego... ale...widocznie to by było za piękne.  Teraz tylko gdyby nie nadprezes, to nawet mógłbym głosować na PiS.  Jest jeszcze, co prawda sfera ekonomiczna, która w/g mnie jest dla ludzi PiSu  płaszczyzną wobec której mają swoje instrumentalne zamiary        . Ostatnim warunkiem jest realny, a nie tylko na papierze, rozdział państwa od kościoła.  Ale gdyby zdarzył się kolejny "cud" i zabrakłoby i tych przeszkód, to kto wie może będzie można głosować na PiS? Dodaję do tych przeszkód jeszcze lustrację w środowiskach prawniczych i sytuacja będzie na tyle czysta że PiS stanie się wreszcie klarowną partią. A panowie Święczkowski i Barski nie będą mogli robić z ludzi wariatów i rżnąć "głupa".

 

Jest dużo lepiej niż dwa m-ce temu. Widocznie polityczny testament ma wiele imion... i dwa nazwiska.

ViC-Thor
O mnie ViC-Thor

Ambiwalentny do większości zjawisk i zdarzeń. Tylko w skrajnych sytuacjach bezkompromisowy. Kpiący ze starej schematycznej mentalności, opierającej się na wzniosłych hasłach. __________________________________________________ Zbanowali mnie= Gadowski - po tym jak mu napisałem aby zjadł własne skarpety, a nie własny krawat, jak sam chciał się wykazać własnym "bohaterstwem". :)) = = Wszołek - Za symbol:":DD"-wyśmiałem go tak lakonicznie. Zbanował mnie także szczurbiurowy za to że napisałem mu że CAŁOWANIE W RĘKĘ BISKUPA JEST PERWERSJĄ @rybicki za to że mu przypomniałem słowa profesora Sadurskiego:"Że jest gów-arzem". @MarcinKasprzak za to że AUTENTYCZNIE ZMARTWIŁEM SIĘ ZDROWIEM @eski i jej zaproponowałem zbadanie działania przysadki mózgowej - jeszcze mi wmawia dziecko w brzuch że to był przejaw chamstwa, a nie troski z mojej strony. "I bądź tu dobrym człowiekiem i martw się kobietami po menopauzie..."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka