wiercisław wiercisław
396
BLOG

Czym sie różni legendarny bohater od bohatera zwykłego

wiercisław wiercisław Polityka Obserwuj notkę 6

Dawno się tak dobrze nie ubawilem jak wczoraj kiedy oglądałem wieczorny porogram nadawany przez TVN24. Związkowcy z Solidarności postponując swoim zachowaniem Prezydenta i Premiera musieli uderzyć walterowców  w czułe miejsce redakcji bo tak antysolidarnościowych seansów nienawiści nie było na ekranie telewizora chyba od czasów komuny. Musiało ich naprawdę zaboleć. Był też jeden pożytek płynący  z tego mojego ogladania TVN24. Wreszcie zrozumiałem czym rózni sie legendarny bohater solidarnosci od przeciętnego bohatera Solidarności. Legendarny bohater popiera Platformę

wiercisław
O mnie wiercisław

jestem endekiem, więc mam europejskie obowiąki uwielbiam Witkacego, a tzw. twórczość Gombrowicza uważam za prowincjonalne wypociny życiowego nieudacznika i frustrata

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka