Wiola Kamińska Wiola Kamińska
250
BLOG

Co na to Unia?

Wiola Kamińska Wiola Kamińska Polityka Obserwuj notkę 10
Rosnące ceny gazu przerażają.

Bardzo mnie martwią dzisiejsze ceny gazu, a podwyżka nawet o 800% dla przedsiębiorców przeraża. Lokalna mała piekarnia za gaz płaciła 3800 zł. W styczniu dostała rachunek na 30 000 zł. Nie trzeba być wybitnym ekonomistą aby wiedzieć, że dla przedsiębiorcy to koniec biznesu. Co z tego, że rząd obniży rachunki o 1/4 skoro ponad 20 tys i tak jest zabójstwem dla małych i średnich przedsiębiorców. Następstwem będzie rosnące bezrobocie. 


Na ceny gazu wpływają różne czynniki. A to działania rządu, ceny gazu na rynkach, umowy międzynarodowe. Jedni mówią, że to przez PiS, drudzy, że "podatek Tuska". Jednak dla mnie, dla laika to wszystko po trochu. 


I teraz chciałam dowiedzieć się co na to wielka UE i wszechmocna Komisja Europejska. Szukałam, szukałam i odnalazłam. Komisja Europejska wobec rosnących cen gazu, a co za tym idzie kłopotów milionów Europejczyków, zagrożonych upadkiem małych i średnich przedsiębiorstw wszczęła śledztwo przeciwko Gazpromowi. WSZCZĘŁA ŚLEDZTWO. 


ŚLEDZTWO.


Komisja, która uzurpuje sobie prawo do tego aby stać ponad Konstytucjami Państw Członkowskich (oczywiście tych złych wg niej) wszczęła śledztwo. Komisja, która pragnie abyśmy wszyscy myśleli tylko słuszną linią, dyskryminuje katolików, sprzeciwia się tradycjom państw i nie szanuje tych tradycji wszczęła śledztwo. Komisja, która nie szanuje demokratycznego wyboru obywateli, bo zagłosowali inaczej niż by chciała, wszczęła śledztwo. 


Nie wiem dlaczego jeszcze nie przegłosowano w Parlamencie Europejskim rezolucji przeciwko wysokim cenom gazu albo nie zaprotestowano stosując głodówkę rotacyjną. Aby chociaż kredek użyli....

Staram się, pomimo przeciwności, pozostać taką, jaką świat uważa za przestarzałą Prezes Stowarzyszenia Patriotyzm i Wolność

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka