Wraży Lach Wraży Lach
182
BLOG

Przyszłość Salon24.pl - ankieta

Wraży Lach Wraży Lach Rozmaitości Obserwuj notkę 2

W ostatnim czasie przez salon24.pl przetoczyła się fala niezadowolenia związana z nowym funkcjonowaniem portalu. Jednakże wydaje się, że zmiany wprowadzone przez właścicieli poszły w kierunku, który nie jest akceptowalny przez dużą część blogerów i komentatorów. Sam zaliczam się do osób, które nigdy nie założą Facebooka i nowa forma funkcjonowania portalu jest dla mnie nieakceptowalna własnie ze względu na nowy system komentarzy. O tym, że zmiany są negatywnie odbierane świadczy fakt, że pod ciekawymi notkami praktycznie zamarła dyskusja. 

Postanowiłem napisać tą notkę ze względu na fakt, że portal był dla mnie jednym z nielicznych miejsc, gdzie mogłem się zapoznać z ciekawymi tekstami pisanymi przez blogerów oraz ciekawymi dyskusjami pod wpisami. Sam wprawdzie niechętnie komentowałem, czy pisałem notatki, natomiast chętnie czytałem innych autorów. Brak aktywnych dyskusji pod notkami powoduje, że mam coraz mniejszą ochotę odwiedzać portal, dlatego postanowiłem przygotować ankietę, która być może uświadomi właścicielom portalu, że wprowadzone przez nich zmiany są negatywne i mogą doprowadzić do unicestwienia platformy. Myślę, że jest jeszcze czas, aby wycofać się z błędnych decyzji i zadecydować wspólnie z blogerami w jakim kierunku powinna się rozwijać platforma, zanim środowisko skupione wokół portalu po prostu odejdzie.

Poniżej wklejam link do ankiety. Zachęcam do wypełnienia przygotowanej ankiety lub do przygotowania własnej obiektywnej ankiety przez właścicieli portalu.


http://www.survio.com/survey/d/I8E7P2S6M6N1W7M6I



 Wyniki ankiety z aktualnym stanem zamieszczę w poniedziałek 23 stycznia 2017 r.

Wraży Lach
O mnie Wraży Lach

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości