Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

22.09.2022, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy dążę do prawdy we wszystkich swoich poczynaniach?

imageSłynny ksiądz - filozof podawał (za góralami), że są trzy prawdy: świento prowda, tyz prowda i gówno prowda. 

Ja staram się twierdzić, że jest moja prawda, która nie aspiruje, a nawet nie ma zamiaru aspirować do miana prawdy ostatecznej. Gdy byłem młody, byłem przekonany, że wiem wszystko. Kiedy piłem, byłem przekonany o swojej nieomylności, swojej nieskończonej mądrości a dodatkowo znajomości wszelkich aspektów życia. 

Teraz poznaję świat na trzeźwo i jestem szczęśliwym alkoholikiem. Uczę się go z ciekawością dziecka i próbuję zrozumieć. Poznaję swoje uczucia i mimo że czasem boli, to również jest dla mnie ważne, bo chłonę nowości. Nie jestem nieomylny i czasem przyznaję się do tego, że czegoś nie wiem. Pytam Synów, gdy czegoś nie umiem. 

Powierzyłem swoje życie Bogu, Jakkolwiek Go Pojmuję, przyznając się do tego, że moje życie stało się niekierowalne. A jednak jestem zadowolony. . 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości