wzmianka wzmianka
695
BLOG

Przedruk mojej notki w języku angielskim

wzmianka wzmianka OZE Obserwuj temat Obserwuj notkę 19

Podczas normalnej krzątaniny przy swoim blogu trafiłam na dziwne znalezisko. Jest nim przedruk w języku angielskim mojego artykułu / motki  z 13 sierpnia 2020 r. 

Kalifornia: 33% z OZE w 2020 i 50-60% w 2030 


Notka ta została przedrukowana w języku angielskim na portalu  https://tekdeeps.com/ pt. 

California: 33% from RES in 2020 and 50-60% in 2030 


Pod artykułem jest wpis dotyczący praw autorskich (zrzut ekranu z tłumacza Google:

image


Proszę uprzejmie Administrację naszego gniazda - Salon24 - o informację, czy wiedziano o tym tłumaczeniu, a jeśli tak, to dlaczego nie zostałam o tym poinformowana we właściwym czasie, czyli pół roku temu. 

To wszystko z mojego życia na gorąco  

Pozdrawiam Czytelników moich notek 


wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka