W prawej kieszeni W prawej kieszeni
211
BLOG

Sepleniące prezenterki

W prawej kieszeni W prawej kieszeni Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Dzisiaj włączyłam rano Telewizje Republika, aby sobie posłuchać i aż zajrzałam na ekran, kto mnie tak irytuje podwójną wadą wymowy. Pominę milczeniem wrażenia z oglądania, nieciekawy wygląd jestem wstanie przełknąć. Do tego czyta jak uczeń w podstawówce !  No, nie uwierzę , że TV Republika nie może znaleźć prezentera z dobrą dykcją. Pracuje się tam za darmo , czy co ? W TVP  to samo. Dla mnie niepojęte jest,  jak telewizja publiczna może zatrudniać kogoś, kogo nie można zrozumieć, a jest taka jedna korespodentka i bez wymieniania z nazwiska wszyscy będą wiedzieć o kogo chodzi. Transmisja z nominacji Trampa to była jakaś porażka. Już lepiej, gdyby puszczali bez tłumaczenia, a tak, ani po polsku, ani po angielsku, nie do przełknięcia. Rozumiem wymianę kadr.  Masa jest młodych zdolnych, nie można jednak wychodzić poza standardy. Robią krzywdę człowiekowi. Zarówno występującemu jak i temu, który akurat ogląda i słucha. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości