Basia Szwed Basia Szwed
24
BLOG

Czy naprawdę wiesz, że Chrystus jest prawdą, drogą i życiem?

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 0

Pan Jezus powiedział kiedyś: „Zaprawdę, zaprawdę powiadam wam: Jeśli ktoś będzie zachowywał moje słowa, nigdy nie ujrzy śmierci” (Ewangelia Jana 8:51). „Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we mnie wierzy, choćby i umarł, będzie żył. A każdy, kto żyje i wierzy we mnie, nigdy nie umrze. Czy wierzysz w to?” (Ewangelia Jana 11:25-26). Słowa Pana Jezusa są jasne. Drogą Boga jest życie wieczne, którym Bóg obdarza człowieka. Jeśli człowiek nią podąża, nigdy nie ujrzy śmierci. Zyska bowiem życie wieczne. Ale wielu egzegetów i orędowników duchowych sporządziło własne zapisy. Są one szczegółowe. Od wieków wychwają je święci. Wielu ludzi, którzy bardzo doceniają tych orędowników duchowych i teologów. W sumie zajęli się szerszym tematem niż apostołowie w listach. Mają z tego wielką korzyść. Ich zdaniem stoją na równi z uczniami Pana Jezusa. Dlaczego oni nie są prawdą, drogą i życiem? Chcesz poznać odpowiedź? Proszę obejrzeć klip zatytułowany Skąd wiedzieć, że Chrystus jest prawdą, drogą i życiem? Z filmu Tajemnica pobożności.

Filmy chrześcijańskie „Tajemnica pobożności” Klip filmowy (5) – Skąd wiedzieć, że Chrystus jest prawdą, drogą i życiem


Zalecenie: Filmy o wierze w boga

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo