Basia Szwed Basia Szwed
72
BLOG

Prawdziwa Boża miłość

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 4


Muzyka chrześcijańska „Prawdziwa Boża miłość”

I

Przed moim Bogiem stoję znowu dziś.

Me serce pełne słów, gdy patrzę na Twą cudną twarz.

Błądzenie już przeszłością dla mnie jest.

Słowo Twe radością napełnia mnie z łaski Twej.

Czułe słowa Twoje sycą i powodują we mnie wzrost.

Dzięki Twym surowym słowom mogę powstać znów.

Tobie śpiewamy dziś, bo błogosławisz.

Uwielbiamy Ciebie dziś, bo nas podniosłeś.

Wszechmocny, wierny Boże, ukochałeś nas!

Kochamy, tak mocno, Boże Cię!

II

Boże, co dzień słowem Twym radujemy się.

Ty oświecasz nas każdego dnia.

Miłością sycisz i napajasz Swój lud.

Prowadzisz nas z dala od szatana wpływu.

Czułe słowa Twoje sycą i powodują we mnie wzrost.

Dzięki Twym surowym słowom mogę powstać znów.

Tobie śpiewamy dziś, bo błogosławisz.

Uwielbiamy Ciebie dziś, bo nas podniosłeś.

Wszechmocny, wierny Boże, ukochałeś nas!

Kochamy, tak mocno, Boże Cię!

III

Bracia i siostry! Oddajmy Mu cześć!

Cieszmy się razem tą wspólną chwilą!

Wolni od jarzma naszych doczesnych spraw,

miłość do Boga pokazujmy w czynach,

sercem obowiązek wypełniamy.

Kochamy, Wszechmocny Boże, nie opuścimy Cię!

Czułe słowa Twoje sycą i powodują we mnie wzrost.

 Dzięki Twym surowym słowom mogę powstać znów.

Tobie śpiewamy dziś, bo błogosławisz.

Uwielbiamy Ciebie dziś.

Czułe słowa Twoje sycą i powodują we mnie wzrost.

Dzięki Twym surowym słowom mogę powstać znów.

Tobie śpiewamy dziś, bo błogosławisz.

Uwielbiamy Ciebie dziś, bo nas podniosłeś.

Wszechmocny, wierny Boże, ukochałeś nas!

Kochamy, tak mocno, Boże Cię!

Bo nas podniosłeś.

Wszechmocny, wierny Boże, ukochałeś nas!

Kochamy, tak mocno, Boże Cię!

ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”


Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo