Zuzanna Kurtyka Zuzanna Kurtyka
2713
BLOG

Sprostowanie w zw. z artyk. "Kurtyka i Klich nie powalczą ..."

Zuzanna Kurtyka Zuzanna Kurtyka Polityka Obserwuj notkę 33

 

W związku z artykułem redaktor Magdaleny Stokłosy, opublikowanym w "Gazecie Krakowskiej" 17 sierpnia 2011 roku pt. "Kurtyka i Klich nie powalczą ze sobą w wyborach" oświadczam, iż nieprawdą jest, że: "Wizji takiego starcia nie dementowała też sama Kurtyka. Jeszcze niedawno, w rozmowie z "Gazetą Krakowską", pytana o starcie z Klichem, mówiła jedynie, że na jego miejscu zrezygnowałaby ze startu w wyborach. - Nie wierzę, że osoba tak skompromitowana będzie miała czelność startować - mówiła nam Zuzanna Kurtyka - kilkanaście dni temu."

 

Nie dementowałam "wizji takiego starcia", bowiem dziennikarka, która przeprowadzała ze mną wywiad w ogóle mnie o to nie pytała. Chciała znać jedynie moje zdanie na temat kandydowania pana Bogdana Klicha do senatu. Odpowiedziałam, że nie wyobrażam sobie, że osoba ta skompromitowana w dotychczasowym życiu publicznym, jak Bogdan Klich mogłaby starać się ponownie o wejście do parlamentu. Moje słowa zostały przez dziennikarkę przeinaczone.

Nie mogłam też niczego dementować, gdyż dopiero 10 dni temu dowiedziałam się, z którego okręgu startują do senatu kandydaci PO.

Pragnę zaznaczyć, iż wywiad, który przeprowadzała ze mną Magdalena Stokłosa nigdy się w GK nie ukazał i nie był w związku z tym przeze mnie autoryzowany, mimo licznych zapewnień ze strony dziennikarki, że wywiad do autoryzacji prześle i wywiad w gazecie się ukaże. Bardzo proszę o wyjaśnienie dlaczego tak się nie stało i jakie są dalsze jego losy.

Dlatego też wykorzystanie moich słów sprzed kilkunastu dni i to zniekształconych, jest manipulacją ze strony dziennikarza. Tym bardziej, że cały czas wiedziałam, że kandydować będę z okręgu 32., który obejmuje Grzegórzki, Prądniki i Nową Hutę. W Nowej Hucie się wychowałam i jestem z nią związana. Od ponad dwóch tygodni spotykam się z mieszkańcami tych dzielnic. Okresowo piszę felietony w lokalnych gazetach - np. Tygodniku Nowohuckim.

Nieprawdziwe jest również kolejne stwierdzenie artykułu, że "partia Jarosława Kaczyńskiego przeprowadziła sondaż, z którego wynikało, że Kurtyka nie ma szans w starciu z Klichem. Dlatego PiS postanowił wystawić ją naprzeciwko Sepioła, który od Klicha jest znacznie mniej popularny."

Oświadczam, iż PiS nigdy nie przeprowadzał takiego sondażu. Nie miał po co, gdyż od początku wiadomo było, z którego okręgu startuję i nie dokonywano tutaj żadnych zmian. Proszę o poinformowanie opinii publicznej skąd wiadomość o przeprowadzeniu tego sondażu wzięła Magdalena Stokłosa, bowiem jest to ewidentne kłamstwo wymierzone już w trakcie trwania kampanii wyborczej w jednego z kandydatów, w celi osłabienia jego pozycji, czyli we mnie.

Z poważaniem

Zuzanna Kurtyka

Tekst sprostowania został przez mnie wysłany w dniu 22.08.11 do Redaktora Naczelnego "Gazety Krakowskiej"

www.zuzannakurtyka.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka