Renata Gabryjelska: "Dużo robiłam dla innych, a mało dbałam o siebie"
Renata Gabryjelska: "Dużo robiłam dla innych, a mało dbałam o siebie"

Renata Gabryjelska: "Dużo robiłam dla innych, a mało dbałam o siebie"

Redakcja Redakcja Wypalenie zawodowe Obserwuj temat Obserwuj notkę 10
Renata Gabryjelska była jedną z najbardziej rozpoznawalnych aktorek w Polsce. Pamiętamy ją z ról w „Girl Guide” i "Złotopolskich". To także znana i podziwiana modelka, laureatka konkursu Miss Polonia.

Modelka, aktorka, reżyserka, studentka prawa i marketingu, podróżniczka... Obecnie Renata Gabryjelska zajmuje się zawodowo czymś zupełnie innym. W rozmowie z Salon24 odsłania kulisy swojej zawodowej drogi. Od bycia na szczycie popularności do sięgnięcia dna. 

Co słychać u Renaty Gabryjelskiej - co ją pasjonuje, jak pracuje i jak walczy o siebie? 

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy z Renatą Gabryjelską:


Organizatorem Kampanii jest Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, a jej inicjatorem Angelini Pharma.

Partnerami kampanii zostali Provident Polska oraz BAT Polska.

Więcej materiałów na naszej stronie kampanii „Wypalenie Zawodowe na celowniku".



Udostępnij Udostępnij Lubię to! Skomentuj10 Obserwuj notkę

Komentarze

Pokaż komentarze