Janek35 Janek35
536
BLOG

Ufka(chyba) ma chyba rację

Janek35 Janek35 Polityka Obserwuj notkę 1

Chyba u Ufki, jeśli nie to przepraszam przeczytałem, że skoro Komorowski jest prezydentem to Tusk już nie jest potrzebny. Widać, że telewizje zaprzyjaźnione z panem Andrzejem dają mu wycisk. Mam wrażenie, że "dziennikarze" nie wiedzą bo nie mają wiedzieć(bo są naprzykład z KIelc) niszczą człowieka pod dyktando, jakie słyszą na korytarzu, prosze pamiętąć nie piszę o korytarzu gdzie dojeżdża winda. Nie jest mi tego osobnika żal ale...Co zrobią te mendy dziennikarskie jak zabraknie Tuska. Co stanie się marszałkiem wielu nazwisk-Niesiołowskim.  Często się mówi, ze to Prawo i Sprawiedliwość wykorzystuję tragedię, ja mam wrażenie,  że to Peło ją wykorzystuje do walki wewnętrznej.

Janek35
O mnie Janek35

Jak widzę, że 99% ludzi stoi kiedy jest pełno krzeseł to siadam, jeśli nie ma zakazu. Nie cierpię stadności i braku indywidualizmu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka