1Wolny 1Wolny
676
BLOG

Dowcipy z Lempart w roli głównej cd.

1Wolny 1Wolny Rozmaitości Obserwuj notkę 21

W poprzedniej notce pytałem, czy będą nas śmieszyć dowcipy z serii „przychodzi Baba do lekarza”, jeśli w miejsce Baby wstawimy Lempart. Okazało się, że osoba Lempart jest wyjątkowo wdzięcznym obiektem do tworzenia całkowicie nowych dowcipów z tej serii. A to moja najnowsza produkcja:


Przychodzi Lempart do studia tatuażu i mówi:
- Mistrzu, bardzo proszę o wydzierganie na jednym i drugim ramieniu pięknej czerwonej błyskawicy.
Mistrz ogląda prawe ramię Pani Marty i zachwycony mówi:
- No miejsca jest tyle, że zrobimy przepiękną, czerwoną błyskawicę. Proszę pokazać drugie ramię.
Mistrz ogląda lewe ramię Pani Marty i strapiony mówi:
- Ale Pani ma już tutaj tatuaż Może zrobimy na prawym ramieniu dwie błyskawice. Na pewno się zmieszczą.
- Pan chyba żartuje. Jak ja będę wyglądała z takimi dwiema błyskawicami. Co to ja SS-Man? Niech Pan ten tatuaż na lewej ręce przerobi na błyskawicę.
- Pani Marto. Z sierpa i młota to błyskawicy zrobić się nie da.

Poniżej przypominam najciekawsze propozycje z komentarzy:


1.CYNAT
Przychodzi Lempart do lekarza i mówi:
- jestem w ciąży,
a lekarz  na to:
- kto Ci to zrobił,
Lempart:
- nie wiem, miałam gazetę na głowie.


2.Oskar58
W gabinecie u lekarz seksuologa jest pacjent z ponadprzeciętnym libido i prosi o jakieś środki na jego obniżenie.
Na to lekarz, który zwykle rozwiązuje zupełnie inne problemy przepisując pacjentom wiagrę, poprosił o chwilę czasu na znalezienie właściwej terapii w literaturze fachowej.
Wtedy bez kolejki ładuje się do gabinetu Lempart, a pacjent na to:
- Panie doktorze niech Pan nie szuka, już mi przeszło.


3.WielkiWodz
Przychodzi  Lempart do lekarza z ***** *** na czole.
- Co pani jest ?
- Star Trek


4.WielkiWodz
Przychodzi  chora Lempart do lekarza.
Lekarz nic.
Lempart podpowiada - rozebrać się ?
Lekarz - o nie, wystarczy aaa


I jeszcze moje z poprzedniej notki :
- przychodzi Lempart do lekarza i mówi co jej dolega, na co lekarz: szewc obok.
- przychodzi Lempart do lekarza i zwija się z bólu, a lekarz do niej: wyp...alaj.
Bawcie się dobrze, śmiech to zdrowie.

1Wolny
O mnie 1Wolny

normalny facet

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości