Robert.Knapik Robert.Knapik
271
BLOG

Co za machlojki z Salonem24?

Robert.Knapik Robert.Knapik Technologie Obserwuj notkę 19

Zauważyłem, że ukrywana jest liczba komentarzy pod notkami. Przykładowo notka  o odbudowie Pałacu Saskiego ma kilkanaście komentarzy, o czym informacja w anonsie notki jest ukryta.


W liście notek komentarzy zero:

image  


W rzeczywistości komentarze pod notką o Pałacu są liczne:


image



Jest też ciekawsze zjawisko. Dzisiejsza notka redakcyjna pt. "Annalena Baerbock ostro krytykuje umowę ws. Nord Stream 2. To kandydatka na kanclerza":

Ma na SG Salony zaznaczone 2 komentarze gdy tych faktycznie jest kilkanaście co najmniej.

image


image


Pod pierwszym komentarzem @emeryt ZUS umieściłem swój wpis, który nie został opublikowany, ani nawet nie dostałem info o jego usunięciu.

Powtórzyłem wpis z podobnym zerowym rezultatem, nie ukazał się, nie ma żadnego info o jego usunięciu, czarna dziura. Widoczny jest jedynie mój wcześniejszy komentarz ogólny, ten w odpowiedzi @emerytowi nie ukazał się. Może nie wolno krytykować TUSKA?


Od razu zaznaczę, że przeglądarkę odświeżałem, ciasteczka kasowałem, oglądałem niezalogowany z innej przeglądarki na innym komputerze - efekt komentarzy i wpisów brak.


image


image

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie