Adeptus Adeptus
115
BLOG

Murek za Pilipiukiem

Adeptus Adeptus Kultura Obserwuj notkę 1
Pisarz zbojkotowany.

Wyrażam ubolewania dla decyzji Stowarzyszenia Avangarda, które wycofało swoje zaproszenie na konwent Konline wobec pana Andrzeja Pilipiuka, ze względu na „szykanowanie innych grup społecznych”. Oczywiście, Stowarzyszenie, jak każdy prywatny podmiot powinno mieć prawo decydować prawo, kogo chce zapraszać na swoje imprezy (tak samo jak mieć prawo decydować, kogo chce zatrudniać, z kim chce robić interesy itd.) – ale ja mam z kolei prawo te decyzje oceniać. Cóż, swego czasu chadzałem na organizowane przez to Stowarzyszenie spotkania planszówkowe i sesje RPG – było miło. Ale już nie będzie. Skoro nie ma tam miejsca dla Pilipiuka, nie ma też dla mnie. Mam nadzieję, że decyzja władz Stowarzyszenia ulegnie zmianie, ale nie jest to nadzieja zbyt silna.

Osoby lubiące fantastykę zapraszam na mojego bloga: https://adeptusrpg.wordpress.com/

Adeptus
O mnie Adeptus

https://adeptusrpg.wordpress.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura