AE911truth.org AE911truth.org
242
BLOG

Debaty prezydenckie - obaj wygrali

AE911truth.org AE911truth.org Polityka Obserwuj notkę 4

Jak dla mnie obaj wygrali. (sic!)

Z tym, że z Rafalali wylazła sowiecka wesz. Ciągle - wszyscy, każdy, my...ale "nasi my".

Kompletna niespójność przekazu i przerażenie, które w każdej chwili milczenia po "debacie" wyzierało z jego twarzy. Autentycznie było mi go żal. 

To był mały chłopaczek, którego partia "rzuciła na odcinek". Już prezydentura W-wy to był dramat dla tego bumelanta, a pomyśleć że zostałby prezydentem. Qwa, ile to roboty. Jeździć trzeba, spotykać się, no i podpisywać.

Wracając do niespójności: 

- chcę łączyć, ale Kaczyńskiego wykluczyć i żeby nie dzwonił nigdzie 

- chcę łączyć, ale żelazem wypalić

- chcę łączyć, ale TVP Info odłączyć, a dziennikarzy najlepiej skazać

- jestem za różnorodnością, ale nie polityczną, jak na Marszu

- żeby matki z dziećmi mogły iść na Marsz. (Jeszcze bardziej niż chodzą odkąd PiS broni Marszu ?)

- chcemy zmiany - na to co już było i obywatele "mieli dość"

- chcę łączyć, bo jak "wszyscy pójdziemy" to wygramy. "Wszyscy" jeszcze nigdy nie poszli, a za "jedynie słuszną" głosowało 99% tylko za komuny

- chcę zwiększyć nakłady na zdrowie. Jak mówił Miauczyński "ale już mogłeś zwiększyć nakłady na zdrowie w rządzie Tuska"

- nikt nie będzie mi wydawał partyjnych poleceń. Ale to ty jesteś przewodniczącym partii i ty wydajesz polecenia. Przewodniczący PiS ma odejść, a przewodniczący PO ma zostać prezydentem. 

- nie będę rozmawiał o 447, bo nie ma takiego problemu, ale...to sprawa polska, pieniędzy nie mamy, sejm to rozstrzygnie i trzeba się rozliczyć

- PiS zabiera nam pieniądze...i nie mam na nowe palety i  kolejną awaryjną rurę pod Wisła, bo jedna to mało (ja bym proponował minimum pińcet rur awaryjnych)

- musimy negocjować pieniądze z Unii...te, które już PiS wynegocjował (w dużej wysokości) 

- prezydent nie może być zależny od partii...i dlatego wykonałem niedemokratyczne polecenie partii i zastąpiłem Kidawę

- szefem będą obywatele...co pokazałem olewając protesty mieszkańców Białołęki, pozbawiając metra ich i mieszkańców podwarszawskich miejscowości(na Bródnie nie da się zbudować parkingów P+R, a przy trasie AK jest mnóstwo miejsca)

- będę walczył z opresyjnym państwem PiS ...już nikt nie wyrwie laptopa dziennikarzowi, nie przewróci posła w Sejmie, nie uderzy dziennikarki

- nauczmy się na nowo rozmawiać....do pustej mównicy

- prezydent powinien stać w obronie wszystkich...i lać ich pałą po łbie jak uczestników marszu, strzelać gumowymi kulami do górników jak robiło to PO

- Duda boi się swojej partii....a ja się nie boję, PO kazało mi zastąpić demokratycznie wybraną Kidawę i wykonałem polecenie bez strachu

- wszystkie decyzje będę podejmował ja....Nitras każe podnieść wyżej parasol, wycofać się z kłamstwa, ale to ja podniosę parasol, to ja zmienię kłamstwo jedno na drugie, a prawdę powiem następnego dnia

- ja się zgodzę na wszystko co dobre dla obywateli...tak jak zgodziłem się, żeby nie obniżać wieku emerytalnego, żeby propaganda pedalstwa szerzyła się w szkołach

- PiS marnował czas w sprawie EA, a Tusk dał 300 mln na "studiowanie" bez rezultatów, ale to zupełnie coś innego

- trzeba poprawić pozycję Polski w NATO...Trump zdecydowania za rzadko chwali Polskę

- nigdy nie ułaskawię pedofila..."Natomiast Roman Polański ma olbrzymie zasługi, jeśli chodzi o Polską kulturę, w związku z tym rozumiem, że można tutaj mieć problem z podjęciem jednoznacznej decyzji. Natomiast trzeba być ostrożnym, przede wszystkim, żeby samego Romana Polańskiego nie narażać na tego typu sytuacje, bo wiadomo, że amerykańska prokuratura jest tu zdecydowanie zdeterminowana"

- jestem gotów współpracować z politykami PiS....zapytajcie tej pustej mównicy czyż nie

- stan finansów publicznych jest zły...dlatego żona prezydenta powinna dostać pensję z budżetu

- niech się premier Polski zajmie rządzeniem Polską, a nie jeździ po Polsce....bo jak jeździ to nie rządzi, a tylko ja mogę rządzić zdalnie, bo mamy 21 wiek, wicie rozumicie, a Warszawa jest w Lesznie.

I na koniec, mina Kolendy-Zalewskiej..bezcenna.

image

https://youtu.be/QGrW3p5MYR4

image

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka