Amstern Amstern
481
BLOG

28. grudnia o 14-tej uroczyste zaszczepienie pana prezesa - transmisja w TVP Info i TV Trw

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 35

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26631121,wprost-niewykluczone-ze-kaczynski-przyjmie-szczepionke-publicznie.htm

Takze Pawel Kukiz:

Ale o czym innym. Kupilem ksiazki wspomniane - delikatnie polecane - przez pania prezes Janke.

image

image

Patronem jest nie TVP, ale TVP Historia. Najwidoczniej w TVP Historia sa jeszcze ci sami ludzie, ktorzy byli tam jeszcze za poprzedniego prezesa.
Dalej: w ksiazce nie jest wymieniony tlumacz. Byc moze znajde go gdzies ukrytego w tekscie, albowiem nie wydaje mi sie, zeby pani Roth & wspólnik tak sprawnie smigali jezykiem polskim.
I jeszcze jedna dziwna sprawa: caly ten ponad 2-kilogramowy pakiet kupilem w Niemczech za pol ceny. Pani Roth oficjalnie w Polsce 39,80 zlotych, tu z dostawa do domciu 5,51 euro.

TVP Info ilustruje program o Gwiezdzie Betlejemskiej kadrem z filmu "Zywot Briana". Prezes Kurski to jajcarz niesamowity.
Gwiazdy Betelejemskiej nie moglem wczoraj zaobserwowac, niebo bylo zachmurzone. Zly znak?

image

Kolejny zly znak - smutek w rzadowej TVP:

image

Muzykalistycznosc na oslode:


(410)  1719171

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości