"Angora" cytat z Nr 2 9.01.2022
"Angora" cytat z Nr 2 9.01.2022
Amstern Amstern
5313
BLOG

Czasopismo "Angora" znowu cytuje Salon24 - dzisiaj blogerkę Kobietę Kulę

Amstern Amstern Rozmaitości Obserwuj notkę 63

W aktualnej "Angorze" zacytowano komentarz Kobiety Kuli. W dziale "Zlapane w sieci" poruszono temat LOTu, w ktorym piloci za przerwanie ladowania i odejscie na drugi krag dostaja pudelko czekoladek. Prawie wszystkie cytowane komentarze oczywiscie nawiazywaly do Katastrofy Smolenskiej.

image

image
("Angora" cytat z Nr 2 9.01.2022)

Nie omieszkam przy tej okazji sie pochwalic cytatem ze mnie z roku 2019:

image

image
("Angora" cytat z Nr 27 7.07.2019)

Cieszy mnie bardzo, ze Salon24 jest tak chetnie czytany i cytowany w innych mediach.
Jakos szczególnie lubia cytowac Slazakow. Ciekawe.
Dziekujemy!


Cieszy, ze Salon24.pl na Alexie zbliza sie do granicy 100 tysiecy. Mniej cieszy, ze na liscie klikalnosci Salonu24 na drugim miejscu juz nie sa USA ani Niemcy, a Rosja.To i tak lepiej niz Albicla, ktora ma 100% klikniec z Turcji.
(My:    107 310     Oni:    1 500 426)    1 988 891

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości