Amstern Amstern
1268
BLOG

Polonizacja po polsku

Amstern Amstern Transport Obserwuj temat Obserwuj notkę 30

Spolonizowano system viaTOLL. Potad prowadzila go austriacka firma Kapsch i takze byla jego wlascicielem. Teraz wlascicielem systemu jest Instytut Lacznosci, a prowadzi go dalej firma Kapsch. Koszty wzrosly o 7,5%.
W kraju wybitnych informatykow nie ma informatykow. A tych paru, ktorzy sa, skutecznie sparalizowali niezdolni urzednicy. PiS odniosl kolejny sukces.

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,25023370,kompletna-klapa-przy-przejeciu-viatoll-jest-drozej-a-system.html

Prezes NBP Glapinski wyplacil sobie 500+. Do 760 tysiecy pensji za ostatni rok dodal sobie 202 tysiace premii i 304 tysiace nagród. Ujawnila kontrola NIK. Mala rzecz, a cieszy.
Dzisiaj NBP prostuje: rocznie tylko 709 tysiecy z dodatkami wlacznie. NBP klamie? NIK klamie?

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,25022229,adam-glapinski-prezes-nbp-dostal-pol-miliona-zlotych-nagrod.html

Rozpisano kolejny przetarg na dokonczenie A18. Zglosilo sie 8 firm. Przetarg po wyborach sie znowu uniewazni, jak i poprzednie przetargi.

Na dworze 42°, chyba zrezygnuje z meczu.

W nawiazaniu do wczorajszej notki dalsze covery przebijajace oryginaly:

(568)  1541451

Amstern
O mnie Amstern

Czlowiek Bardzo Dobrej Woli Prezes Klubu Sympatyków Bab Kameralnych O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Polecali mnie: Sosenka Witek Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Michal St. de Zieleskiewicz Michal Tyrpa Ellenai Miroslaw Kraszewski Vantomas-Galicja 1 Fotomontage Gw1990 Toyah Katarzyna Lukasz Warzecha Spitfire Antypolonizm nigdy więcej Koteusz ZeZeM Essencjusz Elig Slowik Krzysztof J. Kotowski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz Anna Czarnowidz J.P.50 Marcinkk 1.1 Mialem szlaban u: Maryla U mnie szlaban maja:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka